راز ما

هرکه رااسرارحق آموختند مهرکردندودهانش دوختند

راز ما

هرکه رااسرارحق آموختند مهرکردندودهانش دوختند

دیوث شناسان لمپن

پنجشنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۳۶ ب.ظ

این مطلب کمی دیرتر از زمان نگارشش یعنی نهم مرداد ۹۵ در این درگاه شخصی منتشر میشود فقط از باب ثبت شدن و ماندن و واکنش به مطلب نگارنده ی لمپن جریده ی لثارات الحسین درباره ی پوشش و نوع حضور هنرمندان در جشن سینمایی حافظ .

بریده ی لثاراتاین چند خط را از این باب نوشتم که در میان شهر شلوغ و انبوه هفت تیر کش ها اسلام ناب سلاخی نشود
دیوث کیست؟!
دیوث هرکه هست به خودش مربوط است
کدام دهان تندروی کج اندیشی به خود اجازه میدهد درسایه ی حکومت دینی به اسم امربه معروف شعبان بی مخ بازی درآورد؟! مگر شهر هرت است؟!دیوث هر که هست باشرف تر از کسی است که به یک مسلمان توهین می کند و به ناموسش انگ هرزگی میزند..!
به استناد فرمایش رسول الله مردی دیوث است که زنش زنا میدهد و او خود را به بی تفاوتی میزند و مردی که زنش حد رابطه با مردان نامحرم را ندارد و او خودش را به بی تفاوتی میزند آیا کسانی که در ملاء عام و از یک تریبون رسمی به آنها دیوث اتلاق شد این شاخصه را دارند؟؟!!طراح این توهین چطور این را اثبات میکند؟؟
اصلا بیاییم محضر خداوند وقیامت را بی خیال شویم در همین دنیا و همین روز حاضر چطور این شاخصه و شرایط را بر کسانی که دیوث خطاب شدند بادرج عکس اثبات میکنید؟؟مگر لغات و بار معنایشان بی حساب و کتابند که بزن در رویی باشد؟
چه کسی به شما اجازه میدهد زیر سایه واژه پاک و قرآنی حزب الله و بنام اسلام انگشت به چشم مردم مسلمان کنید و حساب بی حساب؟؟!!چه کسی به شما اجازه میدهد آبروی اسلام را ببرید؟
در کشوری که رهبرش قائل به رفتارهای ایجابی در اخلاق است و در تریبون عمومی اعلام میکندنقل به مضمون "کسانی که حجابشان مناسب نیست یک عیبی دارند که آشکار شده من هم عیبهایی دارم که پنهان است ولی دل آنها با خداست قلب آنها مومن است حق ندارید به آنها توهین کنید امر به معروف کنید ولی بازبان مهربان نه با لحنی که نفرت و دوری آورد"
چطور عده ای اقلیت حرف ایشان را لگد مال میکنند و شعبان بی مخ وار چماق در هوا می گردانند؟!!!
با حساب و کتاب شما نیمی از این امت دیوث اند!!!!
اگر تند روی ها نبود، اگر تحجرها نبود، اگر گند کاری های بنام دین نبود، اگر کفتارهای چسبیده به بیت المال و فیش های حقوقی شان نبودند، اگر زهد فروشی قیمتی نمیشد واگر صداقت و راه و لحن امیرالمونین را در بین مردم منتشر میکردیم به جای این شکاف عمیق همگان از حد مشخصی از معارف ناب بهرمند میشدند و امروز استاندار بهتری برای پوشش با نگاه اسلام را انتخاب میکردند اما چه کنیم که برآیند راهی که طی شد امروز این شرایط را موجب شده و کسی حق ندارد با چوب و توهین و دگنک باورهایی را یک شبه تغییر دهد
مگر به منش و لحن و راه علی ع بقیه راه ها ره تاریکستان است وبس ...
حالا برای جشنی که از هر حیث به لحاظ دربرگیرنده گی و داشتن چتری به وسعت تمام سلیقه های زیر سایه ی جمهوری اسلامی ایران به جشنواره ی فجر می ارزد، وزیر احضار کنند و وکیل عزل کنند و برگزار کنندگان را لگد بزنند که را با چوب از میهمانان پدیرایی نکردید که دیوث وارد مراسم نشوند چیزی درست نخواهد شد.
بس است دیگر برگردیم به رسم علی به لحن علی ع برگردید به اشداء علی الکفار و رحماءبینهم
برگردید به اسلام ناب تا همه چیز اصلاح شود..

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۷
مسعود اخباری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی